Szanowni Państwo,
Przy składaniu wniosku o wpis na listę aplikantów adwokackich (druk poniżej) należy złożyć :
1. Podpisany oryginał albo urzędowy odpis dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów prawniczych uznanych w Polsce (jeżeli nie został złożony przy wniosku o dopuszczenie do egzaminu wstępnego na apl. adw. lub została złożona jedynie kserokopia dyplomu);
2. Aktualną informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed jej złożeniem;
3. Oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych ( druk poniżej);
4. wniosek o wydanie legitymacji aplikanta adwokackiego (bez zdjęcia);
Wniosek o wpis na listę aplikantów adwokackich może być złożony w ciągu 2 lat od dnia otrzymania uchwały o wyniku egzaminu wstępnego.
W przypadku zmiany danych osobowych w stosunku do informacji na dyplomie konieczne jest złożenie odpowiedniego dokumentu – np. skróconego aktu małżeństwa lub decyzji o zmianie nazwiska.
Dokumenty można złożyć:
a) osobiście w siedzibie ORA w Łodzi, przy ul. Wólczańskiej 199 w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00.-15.00.
b) drogą pocztową.
Termin złożenia dokumentów upływa w dniu 19 października 2017 r.
Wszelkich niezbędnych informacji udziela p. Urszula Bilska – pracownik Referatu ds. Szkolenia Aplikantów Adwokackich ORA w Łodzi (tel. kom. 531-230-820)
|
|
|