Adwokatów-mediatorów zainteresowanych członkostwem w Adwokackim Centrum Mediacji w Łodzi prosimy o złożenie WNIOSKU O WPIS na listę członków.
Zgłoszenia należy dokonać w formie elektronicznej na adres email: kontakt@mediacjeadwokackie.pl
Niezbędnym warunkiem formalnym jest dyplom/certyfikat potwierdzający ukończenie tzw. kursu podstawowego uprawniającego do prowadzenia mediacji, odbytego zgodnie ze standardami szkolenia mediatorów przyjętymi w dniu 29 października 2007 roku przez Społeczną Radę do spraw Alternatywnych Metod Rozwiązywania Konfliktów i Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości albo dyplom studiów podyplomowych z zakresu mediacji.
Do wniosku NALEŻY dołączyć:
- skan dyplomu/certyfikatu potwierdzającego odbycie kursu podstawowego
albo
- skan dyplomu studiów podyplomowych z zakresu mediacji
Do wniosku można dołączyć:
- zdjęcie (celem umieszczenia na stronie z listą mediatorów)
Poza warunkiem dotyczącym posiadania wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia mediacji członkiem Centrum może być adwokat, który łącznie spełnia następujące wymagania:
- jest członkiem Izby Adwokackiej w Łodzi, wykonującym zawód adwokata,
- jest członkiem Izby Adwokackiej w Łodzi, niewykonującym zawodu adwokata, pod warunkiem
niewykonywania czynnie innego zawodu prawniczego, - nie został zawieszony w prawach do wykonywania zawodu adwokata,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych.
Dokumenty do pobrania:
Działajmy wspólnie na rzecz propagowania idei mediacji!
Dołącz do Nas!
Pytania prosimy kierować na adres email: kontakt@mediacjeadwokackie.pl