Szanowni Państwo,
przy składaniu wniosku o wpis na listę aplikantów adwokackich (druk w załączniku) należy złożyć :
1. podpisany oryginał albo urzędowy odpis dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów prawniczych uznanych w Polsce (jeżeli nie został złożony przy wniosku o dopuszczenie do egzaminu wstępnego na apl. adw. lub została złożona jedynie kserokopia dyplomu);
2. aktualną informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed jej złożeniem;
3. oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych ( druk w załączniku);
Wniosek o wpis na listę aplikantów adwokackich może być złożony w ciągu 2 lat od dnia otrzymania uchwały o wyniku egzaminu wstępnego.
W przypadku zmiany danych osobowych w stosunku do informacji na dyplomie konieczne jest złożenie odpowiedniego dokumentu – np. skróconego aktu małżeństwa lub decyzji o zmianie nazwiska
|
|
|
Dokumenty należy złożyć:
a) osobiście w siedzibie Okręgowej Rady Adwokackiej w Łodzi pn. – pt. w godz. 9.00.-16.00.
b) drogą pocztową
Termin złożenia dokumentów upływa w dniu 22 października 2014r.
Wszelkich niezbędnych informacji udziela
Kierownik
mgr Monika Pelc
Referatu Aplikantów Adwokackich
Okręgowej Rady Adwokackiej w Łodzi
90-413 Łódź, ul. Piotrkowska 63
tel. kom. 519-155-688 tel. 42 632-78-12, fax. 42 -632-89-81